elithesap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hawk düşünmüyorum hocam kumaş daha iyi ama sanırım rahatsız etmiyor demi
Yok, gün boyu oturuyorum rahatsız etmiyor sadece ufak terletiyor o da olur o kadar sıcaklardan, kışın bir sorun yaşatmaz

İnceHesap isim yazdırmıyor yazdırmak için orj sitesinden alın, ama yazı ne kadar önemli bunu da sormak lazım tabi.
Kurulumu yaparken nerdeydi aldım bu vida yuvasına tornavida soktuğumun koltuğunu aldım diyebilirsiniz, ama kurulum sonrası çok rahat olduğunu söyleyebilirim