Bot basmak iyi olmuyor hocam , bütün istatistiğin içinden geçiyorsun öyle söyleyeyim sana youtube algoritması anlıyor bot olduğunu. Kanalına gelecek olursak izlenmeye abone sayısı çok düşük hocam videonun önemli anında etkileşim istemen iyi olur.