Rahmetli babam, nerede bir sapık ırz düşmanı adi varsa "bunların şeyini kesip ağzına tıkayacaksın sonra derilerini yüzüp tuz basacaksın" derdi.
İnstagramda gördüm videoyu, "bazıları" yorum yapmış e ortalıkta bırakmayın, yanınıza alsaydınız, belki ilaçlama yaparken açtılar vs. vs. diye. O kadar tuhaf olduk ki gerçekten Nasreddin hoca misali hırsızın hiç mi suçu yok diyoruz artık.
Bunu yazan g*rizekalilara da izettireceksin meydanda sallanmayı