Arkadaşlar, annemi 0850 li numaradan arayıp Vodafone dan Türk Telekom a geçirmişler. Bugün kargocu gelip kimlik fotosunu çekip hattını vermiş, hattı teslim alınca Türk Telekom dan mesaj gelmiş 48 saat içinde hattınız taşınacaktır diye.
anlamadığım nokta 0850 li numaradan arayan kişi anneme telefondayken tarif edip 7000 a "S" yazıp sms yollatmış ve Vodafone Self Servis şifresi aldırmış, annemde karşı tarafa söylemiş bu şifreyi. Bu durumda şüphelinecek bir şey var mı?