Braves adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
0.50 dolara 10 kişilik premium vpn yok mu hocam onuda paylaşıver

Teşekkürler paylaşımın için akşam denicem kısmetse kendi kullanımım için
kasperaky vpn kuruyorsunuz. 1 haftalık premium alıyorsunuz ücretsiz 1 hafta. Sanal kart bağlayın sonra çöpe atın sanal kartı mis gibi ABD üzerinden bağlanıyorsunuz. Sanal kart olayını çözmek isteyenler için OZON da 20 tl ye sanal kart alabiliyorsunuz.

Biz bu vpn ile aldık.