Bazi yorumlari okurken midem bulandi resmen.

Beyzadeler diyor ki kisacasi; tamam ortada 1 dolara satilan bir urun var ama biz bunu 5 dolara millete kakaliyorduk. Bunlar 1 dolara mâl etme yontemini paylastiginda biz insanlari kaziklayamiyoruz. Bu yuzden de yonetim buna mudahale etmeli.

vay anasini ya, bu gozler bunu da gordu ya baska da bir sey demiyorum. Bir +rep ugruna gece gunduz deli paylasimlar yapan nesil gitmis, napolyon gibi para para para diyen nesiller gelmis.