lotusyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gradient kullanımı kötü birşey mi hocam, tasarımolarak daha fazla sadelik katabilirmiyiz bakacagım. görüşünüz için teşekkürler
güzel gradient kullanılırsa kötü değil fakat çok cırtlak mor mavi kullanılmış. küçük kartlarda vs kullanılsa olabilir fakat direkt body kullanıldığı için bence kötü duruyor. tasarım kişiden kişiye göre değişir ben sadece kendi fikrimi söyledim son karar zaten size ait.