Bence her yönetici yöneticilik eğitimi dışında koçluk değitimi de almalı. Şirketteki problemleri bulabilmek ve temelinden çözebilmek için çalışanlarla birebir iletişimi güçlü şekilde kurabilmek, dürüst olanla olmayanı ayırt edebilmek, problemli olan şahsı düzeltilebiliyorsa düzeltebilmek gibi konular için gerekli birşey bence. Ama tabi günümüzdeki yöneticiler o noktalara nasıl geldi, patronlar nasıl patron oldu gibi soruların cevapları pek iç açıcı olmadığı için bu tarz eğitimlere de rağbet ne kadar olur tartışılır ama bence eğitim şart.