Merhaba;

Şimdi birçok arkadaş linkedinde ilan açın demiş, ben de aynısını öneriyorum ama dikkat etmeniz gereken bir konu var.

Ülkemizde stajyer maaşları 3308 sayılı Meslekî Eğitim Kanununda düzenlenmiş ve 20 kişiden az çalışanı olan yerlerde asgari ücretin %30'inden az olmama şartı var.

Mesajınızdan maaş verip vermeyeceğinizi anlayamadım, o sebeple uyarmak istedim.

Linkedin acımasız bir mecra, maaş vs belirtmezseniz şirketiniz ciddi linç yiyebilir; stayjer bulacağım diye itibarınızı zedelersiniz.

Kolaylıklar dilerim.