konudan bağımsız ben de gözlükçüyüm. müşteri geliyo ya şu gözlükçüde cam 500 TL diyo. eee git oraya yaptır o zaman (diyemiyosun da )
ne istiyosun orda 500 diye benden 400 tl fiyat alıp diğer gözlükçüye gidip ya şurda 400 TL mi demek istiyosun yaptır orda
veya bana geliyosan bunu söyleme müşteriler çok patavatsız ya gerçekten nerde ne konuştuklarını bilmiyolar bazen