Reddit vb. yabancı forumlarda çok rahat erişilebilen bilgileri ürüne çevirip ekmeğimize mani olma diye gezenleri anlayamıyorum. Ücretsiz tüm dünya ile paylaşılmış bir bilgiyi o an o konuya denk gelmemiş insanlara ücretle satıp ekmek yiyoruz demek garip gerçekten. Bu tarz ücretsiz elde edilebilen veya firmaların kampanyalarını kötüye kullanıp ticarete çeviren konulara bir düzenleme gelmesi iyi olabilir.