45 Mbps upload alıyorum, 750 Mbps internetim var. Çoğu ISS'de aşağıdaki gibi bir konuşma gerçekleşiyor, yani daha bundan haberleri bile yok. ISS'in haberi var ama vermiyor, sadece download yapıyoruz sanki.
- Merhaba, internetizi isterseniz X Mbps yapabiliriz.
- Peki upload kaç?
- X hızında download yapabilirsiniz.
- Upload'ı soruyorum ben?
- Beyefendi X hızında dedim ya?
- Hanımefendi upload diyorum download demiyorum
- Hemen dönüş yapacağım.
- (10 dakika beklenir)
- Beyefendi upload dediğiniz download değil mi?