45 Mbps upload alıyorum, 750 Mbps internetim var. Çoğu ISS'de aşağıdaki gibi bir konuşma gerçekleşiyor, yani daha bundan haberleri bile yok. ISS'in haberi var ama vermiyor, sadece download yapıyoruz sanki.

  • Merhaba, internetizi isterseniz X Mbps yapabiliriz.
  • Peki upload kaç?
  • X hızında download yapabilirsiniz.
  • Upload'ı soruyorum ben?
  • Beyefendi X hızında dedim ya?
  • Hanımefendi upload diyorum download demiyorum
  • Hemen dönüş yapacağım.
  • (10 dakika beklenir)
  • Beyefendi upload dediğiniz download değil mi?