Sözüm sadece ''burada'' yorum yapanlar için değil tüm satıcılaradır. Bu yöntemi kullanarak 1 dolara mal ettiği ürünü 10 misli üzerine katarak nasıl satarsın. Bu kadar fahiş bir karı nasıl hak görebilirsin diye tepki gösterileceğine, paylaşım yapan arkadaşa ekmek paramıza mani oluyorsun demek en hafif edep yoksunluğudur.

Bu platformda satıcıların korunduğu kadar alıcıların da korunması şarttır. %1000 kar hiçbir sektörde yoktur. Bunun ticaretle yakından uzaktan alakası yoktur. 40 liraya mal ettiğiniz ürünü, bundan 4 hesap daha çıkartarak toplam 2000 liraya satılması ahlaksızlıktan başka bişey değildir. Yani 40 liraya mal ettiği ürünü 2000 liraya satılmasına, göz yumanın da ondan aşağı kalır tarafı olamaz. Bu tür ürünlerde maksimum bir üst satış yönetim tarafından belirlenmesi zaruridir. Maliyet *2 hakkaniyetli olacaktır.

Bu ahlaksızlığı yapıp sonra ekmek param bu diyenlerin bu platformda yeri olamaz.