WebPerformans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/yeni-web-siteler...yeniledim.html

Merhaba, uygun fiyatlı değil ancak incelemenizi isterim.
ekran güzelmiş emeğinize sağlık. bakarken farkettim dil seçeneklerinde "arabic" yazısının yanındaki Arjantin bayrağı mı?