helcurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Satışı yapılan ürünlerin metot, yöntemi paylaşılması yasak diye biliyorum değerli üstadım.
Benden 3 katı kadar büyük r10 yaşınız olduğundan siz benden daha iyi bilirsiniz diye düşünüyorum.
Yine de paylaşım için teşekkürler
Burada paylaştığım şey de ABD'de 1 aylık 1$ ' a satılıyor normal fiyatı 150$ dolar indirim yapmışlar. Ben de paylaşmak istedim.

Bilgi paylaşımı. Her şeyi ücretli yapmanın anlamı yok bence ya Arkadaşlar yararlansın.