veyakup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dün 13e yükledim kastı ısındı pil hızlı gitmeye başladı 18e geri döndüm. Tavsiye etmem
Geri nasıl döndünüz hocam veri kaybı oldu mu 15pm kullanıyorum ben de sabah yükledim pil eriyor resmen telefon ısınıyor geri nasıl döneceğim