Meraktan soruyorum aktif bir duolingo kullanan biri olarak .Neden takipçiye ihtiyacımız var? Sadece yalnız kalmamak için mi? Çok ikna olamadım takipçi gerekliliğine kusura bakmayın öğrenmek için soruyorum. Teşekkürler.