AI küçümsemek çok büyük hata olur. 20 yıllık yazılımcıda olsan kendini AI kullanmaya alıştırmalısın ve aktif olarak sende kullanmalısın. 1 ayda yapacağın işi tecrüben ve bilgi birikimle kullandığın AI ile 3-4 günde yapabilirsin. Haliyle fiyatlarda buna göre güncelleniyor. Artık eskisi gibi yüksek ücretle iş yapamazsın. Günümüz şartlarına göre kendini adepte etmelisin, şikayet etmek sana bir çözüm vermez.