Merhaba r10 üyeleri, herkese hayırlı sabahlar. Bir sorum olacaktı. Arkadaşım yoklama kaçağı. Bu durumdayken Sigortalı işte çalışabilirmi? Çalışırsa ne gibi durumlarla karşılaşır? Bilen kişiler aydınlatırsa çok memnun olurum. Teşekkürler.