Aynen 4. ay idam ediyorlar. Kardeşim burası muz cumhuriyeti değil kim ne derse desin. İcralık olursun, en kötü ihtimalle sigortalı çalışansan maaşının bir kısmına çöküp ödemeyi alırlar. Allah yardımcın olsun, Muz Cumhuriyeti değiliz ama yaşam zor.
birinden anlık parayı bulup ödeyin paycellden geri çekip borcunuzu kapatın onun haricinde son ödeme tarihinden sonra 90 gün geçmeden avukatlık birşey yapamazlar max hat aramalara kapanır
Hattım var başka ona gecicemde bu hat ablamın bana sıkıntı çıkarır o onun için ödemem gerekiyor gerekirse faizle birinden bulucagim yoksa sıkıntı olacak bana