Konu
iOS 26 Kuracak Mısınız?
17-09-2025, 09:05:45
#18
delikanli53
kurdum. iPhone 3 tasarımını geri getirmişler resmen. sadelik olsun pil tüketimi az olsun dedikçe daha da zorlansın peşindeler. hiç beğenmedim ama yenilik iyidir alışırım.