Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nerede satıyorlar hocam ?
Bu forum içinde tanesini 29tlye bile toplu satiyolar ilk defa bu kadar giffgaff icin para istendigini goruyorum. Lebara vs icin olsa gene tamam dicemde fiyat bence yuksek.