Valla hocam bence asıl sorun yüzlerce şikayeti olan bu firmayı kullanmaya devam etmeniz. Ben geçen sene çalıştığım ajansta buradan aldıkları bir reseller vardı. Yavaşlıktan 1 günde yapacağım siteyi 3 günde yapıyordum. çöküşlerden ve mail sorunları yüzünden de her gün müşterilerle kavga gürültü. En son böyle olmayacak taşımamız lazım dedim siteleri yedekleyip taşımamız bile haftalar sürdü. sürekli sunucu kapanıyordu yedekleme yarıda kesiliyordu.
Eskiden çok iyiydi. son zamanlarda bizde büyük sorunlar yaşamaya başladık.