Kapıda ödemede sorumlu sen değilsin ki bu durumda kargo firması
Onu da geçtim zaten davalarını falan e devletten kontrol edebiliyorsun .
Kapıda ödemeler vs durumunda sorumlu size kargoyu getiren firmadır . Eğer getiren kargo firması değil de o şirketin çalışanıysa ve ödemeyi ertelemişseniz bilemiyorum tabi durumlar değişebilir.
Eğer böyle bir durum varsa siz de arayıp kargo firmasıyla iletişime geçebilirsiniz daha sağlıklı olur bence ...