Konu
R10 Tavsiye - Öneri
16-09-2025, 14:43:36
#6
Sazlon
Qui non proficit, deficit
RakipsizHizmet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Boş bir alan kullanan olduğunu bile sanmıyorum.
Eskiden daha sık kullanılıyordu ama zamanla kullanım sıklığı değişiyor, lakin konu sahibi üyemiz gibi ihtiyaç duyan üyelerimiz için olması yararlı