MaSTeK1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Paylaşımlı hesap şeklinde mi satıyorsunuz?
Yoksa kendi hesabımıza mı ait olacak?
Ürünlerin 2 türlüde satışı mevcuttur. "Primary ve secondary olarak yararlanabilirsiniz." tabi stokda mevcutsa. "Primary daha pahalı olur."