lviii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun hocam güle güle kullanın. Satış konusuna bunu yazmanızdaki amaç nedir? 24'e aldın 80 olan bataryayı Apple'da değiş sana 28.5'a gelecek. Seni mi kıracağım 30'dan 28.5'a düşeyim alıcıysan.





Pazarlıkla birlikte 26-27'lerde satmayı düşünüyorum sarı sitedeki ilanlara bakarak bir fiyat belirledim. Buraya 27 yazsam gelip 20 teklif verecek arkadaşlar var. Farkındayım ben de fiyatın 0 fiyatına yakın olduğunun ama piyasadaki fiyatlar burada maalesef :/
Buda bakış açısı