Laviniaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 ay önce pil 80 olan cihazı 24 bine aldım hocam.
Hayırlı olsun hocam güle güle kullanın. Satış konusuna bunu yazmanızdaki amaç nedir? 24'e aldın 80 olan bataryayı Apple'da değiş sana 28.5'a gelecek. Seni mi kıracağım 30'dan 28.5'a düşeyim alıcıysan.



BatuhanCLSKN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sakın yanlış anlamayın fakat sıfırı 33bin olan bir cihaz niye bu kadar pahalı fiyat koydunuz acaba? Garantisiz çünkü
Pazarlıkla birlikte 26-27'lerde satmayı düşünüyorum sarı sitedeki ilanlara bakarak bir fiyat belirledim. Buraya 27 yazsam gelip 20 teklif verecek arkadaşlar var. Farkındayım ben de fiyatın 0 fiyatına yakın olduğunun ama piyasadaki fiyatlar burada maalesef :/