Sorunsuz araç yok ki zaten hem benzin hem dizel hepsi kronik sorunları var toggda da olmaması kaçınılmaz zaten... ama muadillerine göre daha donanımlı geldi bana ve ikinci el bir araba alacağına o fiyata sıfır araba almakta var ayrıca sıfır her zaman iyidir benim babamda on satışı bekliyor, her marka olduğu gibi toggda sattığı malın arkasında durur diye düşünüyorum x modeline göre tüm kronikleri cozmuslerdir diye düşünüyorum