KDOGAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uğraşamam
fızıksel bı dpovızcıden bozdurmak yerıne forumda bozdurmaya calısmak hem daha rısklı hem daha ugrastırıcı olmuyormu