İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam muhtemelen demeyi unutmuşum ama servis desen adam akıllı değil.
Bir video vardı tam hatırlamıyorum ama doğru mudur bilemem.
Adamın arabasını sileceği hep çalışıyormuş servise gitmiş servis bişe yapamayınca yağmur yağarken silecek fişini tak yağmazken çıkar demiş.
Dostum vardır elbette ama bunlar tek tük hatalar. Kaldı ki haberlerde görüyoruz en lüks araç markaları müşterilerine sonradan toplama araçlar bile verebiliyor. Mesela bizim şirkette TOGG kullanıcısı birisinin aracın kokpit komple gitti servis gelip şirketten aldı götürdü ertesi günü getirdi böyle hatalarda var yani olabilir. Tesla dediğimiz şirket 2003 yılında kurulmuş anca şu zamanlar yeni araçlarını sunuyor ondan önceki modellerinde de bir sürü sorunlu araçları vardı yani bu bir süreç gittikçe iyi olacaktır t10f'de de sorunlar olacaktır bir sonraki modelde daha az böyle böyle bu ekosistem genişler.