Not: 4 harfli .net domain buldum boşta ortak olup almak isteyen olursa pm yazabilir mi?
Satıştan gelen karın %50 sizin olacak.
(bu yasak mı bilmiyorum yasaksa siler misiniz yorumu modlar.)
Bence o domaini almayın, reg parası vermek istemediğiniz bir domaine neden başkaları daha fazlasını versin ki? Bu açıdan bakın birde.