Şu anda işiniz varmı satışı dışarıdan mı yapıyorsunuz. Bizde şirketi kapatıp ek gelir gibi yapmayı düşünüyoruz. (Atölye)
Genel durgunluk varsa doğrudur ama bizim kitleye ulaşmamız çok zorlaştı.
Plastik üreticisiyim. Enjeksiyon kalıbını yapıp kendi makinem ile seri üretim yapabiliyorum ama 700 tl lik satışta 300 tl kalıyor. Yüksek satış yapabileceğim sürüm tarzı ürünleri düşünüyorum artık. Bugüne kadar hep özel tasarımlar yaptık onlarda aya 2 -4 arası satıyor.
Onu bilmiyorum ama durum çok kötü hocam
Plastik üreticisiyim
Birçok plastiğin kalıbını yapıp atölyemde seri üretime geçirebilirim.
Daha önce kalıp yapıyorduk o iş bitti.
Genelde aksesuar modifiye anahtarlık tarzı ürünler.
bana masa üstü şeffaf kalemlik, kartlık ve notluk şeklinde 3 farklı ürün üretebilir misiniz..
minimum kaç adet almam gerekiyor..