Gezmeye almadılarsa çalışmaya hiç almazlar diyesim geldi hocam. Ben gittiğimde, birkaç kişiyi geri göndermişlerdi. Geri gönderdikleri bireyler, kendini ifade edemiyordu. Muhtemelen Ukrayna üzerinden başka ülkeye kaçacak diye almadılar onları. O durum çok yaygınmış. Gidince duymuştum. Güzel ülke ancak savaşta elbette. Durumlar değişmiş olabilir. Sert bir ülke. Zorluk yaşanır gibi. Umarım bulursunuz. Ancak insanlar tanımadıkları bireylere pek referans olmazlar. Arkadaşınızın öncelikle kendisini tanıtması gerekir diye düşünüyorum. Konuyu yukarı çekmek adına yazıyorum. Yanlış anlamazsanız sevinirim.

Saygılarımla