Merhaba arkadaşlar,
bir şirketten web tabanlı orta seviye bir stok yonetim yazılımı teklifi aldım. Kısaca özetleyecek olursam, 1000 civarı ürünü giriş-çıkış yapıp stokları anlık tutmak istiyorlar. Sistem loglama yapacak, excele stok hareketlerini dökecek ve çeşitli rollerde kullanıcılar olacak;
depo yetkilisi, admin, sadece görüntüleyici personel vb.
Proje Laravelde yazılacak.
Sizce ne ücret teklif etmeliyim, piyasası ne olabilir böyle bir yazılımın? (Tanıdık olduklarını da hesaba katabiliriz)