Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mbappe egosunu yense Arda ile ligin içinden geçerler.
%100 katılıyorum neyse bu maç ego yapmadan pası verdi.

Rfatdmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arda iyi topçu yamal ardadan iyi deniyor ama ikisi bambaşka adamlar biri çalım vs ile öne çıkarken öbürü teknik ile oynuyor mesela arda teknik adam ama işte anlamak istemeyen çok var
Çok farklı ikisi genelde evet yamal çok daha iyi.
Arda oyun kurucu arada gol atar.
Yamal ise oyun ona kurulacak veya top ayağında ise oyun kurmadan çalımlarla kendi oyunu kurup gol atacak.mevki gereği çok ayrı rolleri ikisinin. Ama yamal daha iyi tabi ki.