Geçen bı amcamız ( sanırım 40 50 yaşlarında ) memurdan satılık telefon dıye bır ılan acmıstı

gerçekten bu muhabbet kaldımı ya ? eskiden sarı sitede ilanlarda görürdük doktordan satılık araba neblm avukat hanımdan temız kullanılmış falan siz insan değilmisiniz yada bizmi değiliz doktor olmayınca avukat olmayınca arabamız değersizmi oluyor anlamadım komık durumlar sene olmuş 2025 hala bizim yaptığımız şeylere bak az bi vizyonunuz gelişssin 90 larda kalmayın