Yabancılara yonelik satışlardan bildiğim kadarıyla gelir vergisi alınmıyordu bilen birisi aydınlatabilir. Ek olarak açtığın şahıs şirketi için cuzi bi miktar gidiyor senelik bazda asıl gider kalemi kazandığın paradan sürekli yüzde 15-40 arası veriyorsun. Bende masaüstü için MMO oyun yazıyorum biraz bakındım imkan varsa teknopark üyeliğine bir bak istersen. Üniversitelerin arge merkezlerinide arayıp sormak lazim. Buralarda vergi muafiyetleri oluyormuş.