Merhabalar Bir kurye firmam var ve bu firmama yaklaşık 10 adet motor alıp motoru olmayıp da benimle çalışmak isteyen kuryelere kiralayacağım bu süreçte maddi manevi hiçbir şekilde sorumluluk almamak için nasıl bir yol izlemeliyim nasıl bir sözleşme imzalamalıyım kuryelerle yardımcı olabilir misiniz