Sevgili hocam ben burda yazdiginiz sert yaziniz icin yorumda bulundum. Harici bir yerden ne yazistiginizi bilebilmem mumkun degil.
Eger bilmeden herhangi bir hatam olduysa yada kirici bir cumle kurduysam ozurdilerim.
Hocam estağfirullah özürlük bir durum yok. Sert üslübüm konuyu baltalamalarına başka bir şeye değil.