Ben de bir ara çok merat sarmıştım, siz baya bir ilerlemişsiniz ama.
Benim de merak ettiğim konu şuydu, depolama olayını nasıl hallediyoruz.
Bildiğim kadarıyla, maliyet üretmekte değil, depolama kısmında çok yüksek çıkıyor.