Esha0710 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
üye tecrübe sormuş sen burada sadece faaliyetlerimi bitirmeme rağmen para çekmiş demişsin bu sadece otomatik olan bir işlem birde Sakın yazmışsın
Bence bu da bir problem hocam faaliyetimi bitirmeme rağmen neden hâlâ sistemlerinde benim kartım kayıtlı ve ödeme alıyorlar? Ayrıca konuya ikinci bir mesaj daha attım onu da bir okuyun isterseniz.