omergundogar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya olursa diye düşünüyorum hocam 10k çekmişsin diyip 20-50k ceza yazmasınlar sonra
sistemin saçmalığından hevesim de kalmadı. 2 kuruş kazanmaya çalışıyorum, vergi vermek için bağkur cart curt zaten 10k para gitmesi gerekiyor her ay.
Eğer zaten sigorta varsa bağkur problemi kalmıyor ama çalışan adamın da vakti olmaz zaten böyle işlere
Adsense'den değil fakat Google Play'den 23000 TL çektik hocam geçen sene bir şey olmadı tek seferlikti