caganozdemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şirketi açacağım kişi emekli. Bu yüzden bağkur kısmıyla işimiz olmaz diye düşünüyorum. Yanlışım varsa düzeltirseniz sevinirim.
Siz yine de bir araştırın veya muhasebecinize sorarsınız hocam, şimdiden hayırlı olsun 🙏