Leviossa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir şey olacağını sanmam
Hocam, ya bir sorun çıkar diye çekiniyorum sonra 10k çekmişsiniz deyip 20–50k ceza kesmesinler diye. Sistemin saçmalıkları yüzünden hevesim kaçtı. 2 kuruş kazanmaya çalışıyorum, vergi ve BAĞ-KUR için zaten her ay çoğu para gidiyor. Sigortası olanlarda BAĞ-KUR problemi olmuyor ama çalışan adamın vakti de yok zaten.