Hocam şirketi kendi üstüme açmayacağım. Aile bireylerimden birinin üstüne açacağım. Onunda nedeni şu, şuanda bir fabrikada çalışıyorum. Sözleşmemde orası dışında ek bir işle ilgilenmemim yasak olduğu yazıyor. Bu yüzden genç girişimciliğe başvuramıyorum. Oldu ki şirketi tutturdum. Daha 21 yaşındayım, fabrikadan çıkarım. Şahıs şirketi açacağım zaten, onu kapattırırım. Aynı şirket ismiyle tekrar genç girişimcilikle başvururum.
Hocam, Aylık 8000₺ ye yakın bağkur ödemesi yapmanız gerekecek (Şirketi açacağınız kişi bir işte çalışıyirsa sanırım ödeme gerekmiyordu bu kısmı araştırmanız veya yapay zekaya sormanız lazım) ve 350.000₺ lik gelir vergisi muafiyetinden mahrum bırakılacaksınız. En azından genç bir aile üyeniz varsa genç girisimcilik ile onun üzerine açın, bu ödemeler ekonominizi çok yıpratacaktır. Karar sizin, sormak istediğiniz soru varsa burdayım.