önerdiğiniz alternatif bir şey var mı ya da kendim gidip muhasebeci vs tutup yapmam daha mı iyi olur
kendiniz muhasebeci tutsanız daha iyi olur bence internet üzerinden alternatif firma aramayın en azından takip edebilirsiniz. Biz mükellefe başvuru yaptığımız da ksogep üzerinden genç girişimci olduğumuzu belirttik şirket açılışı böyle olacaktı ancak arkadaşlar bunu unutup şirket açılışını normal yapmışlar ve bağkurda ödemek zorunda kalmıştık. Bu tarz durumlar yaşamamak için direkt temas halinde olabileceğiniz bir muhasebeci olması daha sağlıklı.