iPhone 4 den beri kullanıyorum hiç android telefonum olmadı. Ekosistem'e çok alıştım, macbook, ipad, iphone derken ekosistemin kölesi olduk. Şu an ekosistemin bu kadar içinde olmasam, hayatımı bu kadar kolaylaştırmasa samsung'u tercih ederim. Artık apple insanları aptal yerine koymaktan başka hiç bir şey yapmıyor.