Burada memur olan bir çok hocamızın olduğuna bir çok kez şahit oldum sormak istiyorum bugün ikm bodrum adliyesinin açıkladığı sonuçlar neticesinde erkek adayı olarak olan başvurduğum kontenjandan olumlu dönüş aldım boy-kilo ölçümü için bodruma gideceğim. Sonrasında mülakat var aşırı şekilde ellerim ayaklarım titemeye başladı , referans mevzusuda sosyal medya endeksiyle iyice içimi kemiriyor. Daha önce bir kurul önüne çıkmadım bu konuda ne tavsiye edersiniz sayın hocalarım? Deneyimleyenler veya deneyimlemeyenler dahil herkesin konu hakkında cevabını merak ediyorum.