merhaba arkadaşlar hesabıma bir miktar usdt yatırdım fakat ne bozdurabilioyum neden trasnfer edebiliyorum

(yasal gereksinimler nedeni ile bazı kripto varlıklar bekleme süresince uygulanacaktır ) denmekte bilgisi olan varmıdır